شرایط و قوانین گارانتی محصولات

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

شرایط و قوانین گارانتی کالاهای فروشگاه لپ تاپ و موبایل گرین

ضمانت کالا


قانون شماره 1) تمامی لپ تاپ های استوک ( کار کرده ) دارای 7 روز مهلت تست از زمان دریافت و نو دارای دارای 1 ماه گارانتی از زمان دریافت می باشد. در این زمان فرصت دارید تا در صورت معیوب بودن دستگاه آن را با هماهنگی واحد فروش بازگردانید.

قانون شماره 2) تمامی گوشی موبایل آیفون اکتیو دارای 7 روز مهلت تست از زمان دریافت می باشد.

قانون شماره 3) با توجه به فروش لپ تاپ استوک در وب سایت فقط لپ تاپ هایی که از نظر فنی معیوب باشند امکان بازگرداندن آن وجود دارد و یا مواردی از ضرب دیدگی و یا خط و خش که با خریدار هماهنگ نشده باشد.

قانون شماره 4) شارژر دستگاه ها شش ماه گارانتی رایگان دارند.

قانون شماره 5) برای گارانتی یک ساله 10 درصد به مبلغ دستگاه اضافه میشود.

توجه داشته باشید گارانتی یک ساله فقط مربوط به لپ تاپ می باشد و شامل باتری و شارژر نمی شود.

قانون شماره 6) شارژدهی باتری در حالت استفاده معمولی (وای فای و بلوتوث خاموش – نور صفحه متوسط – خارج از بازی و نرم افزار های سنگین) حداقل یک ساعت ضمانت می شود.

قانون شماره 7) درصورت معیوب بودن و مرجوع کردن دستگاه هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

قانون شماره 8) در رابطه با کالای نو کالا با آسیب هایی مانند شکستگی، پارگی ،ضرب دیدگی و  و موارد مشابه معیوب محسوب می شود.

قانون شماره 9) آسیب های ناشی از استفاده ناصحیح و عدم مطالعه روش استفاده قطعا ضمانت کالا را پایان خواهند داد و کالای برگشت داده شده مسترد نخواهد شد .

قانون شماره 10) اگر محصول با آنچه سفارش داده اید مطابقت نداردو یا کالایی که دریافت کرده اید معیوب می باشد و می خواهید آن را بازگردانید به خاطر داشته باشید که برچسب های گارانتی محصول صدمه ندیده و یا کنده نشده باشند. در صورت صدمه دیدن و با مخدوش شدن برچسب گارانتی ، دستگاه فاقد گارانتی می باشد.

قانون شماره 11) بسته های ارسالی از سمت فروشگاه لپ تاپ گرین دارای حداقل 10 ملیون تومان بیمه می باشد، توجه داشته باشید که فروشگاه لپ تاپ گرین تمامی کالا ها را در قالب کاملا استاندارد ( کارتن پستی 5 لایه درجه 1 ، ضد ضربه ، حبابی و فوم ) بسته بندی و ارسال می کند.

اگر در هنگام دریافت کالا متوجه این موضوع شدید که کالای شما در باربری ( پست ، تیپاکس و یا ماهکس ) ضربه خورده است لطفا قبل از امضا نمودن رسید کالا سریعا به شرکت مربوطه  جهت بررسی خسارت وارده اقدام نمایید.

 

با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت شما مشتریان گرامی را جلب کنیم, به امید ساعات خوش در هنگام مشاهده فروشگاه لپ تاپ گرین